قوانین و مقررات فروشگاه نیولت
به استحضار میرساند تمامی عواقب استفاده ناصحیح از محصولات فروشگاه نیولت بعهده خریدار می باشد ، چنانچه خسارتی متوجه خریدار یا محصول شود تماما بعهده شخص مصرف کننده می باشد. در هنگام تحویل کالا به شما ، قبل از استفاده محصول را بررسی کرده و درصورت هرگونه مغایرت و یا خرابی را در کمتر از ۲۴ ساعت مراتب را سریعا به پشتیبانی فروشگاه نیولت اطلاع دهید .
می توانید با شماره تماس 09393205978 تماس حاصل فرمایید.
ارسال رندم کالاهای جایزه دار
توجه داشته باشید که محصولات شانسی و بسته های جایزه دار با طرح بسته بندی رندم ارسال می شوند.
خسارت در هنگام حمل و نقل
نیولت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر واین بدین معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نیولت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
دقت داشته باشید در زمان تحویل مرسوله ، بسته بندی اولیه ، کارتن و نوارچسب را بررسی کرده و درصورت بازشدن یا پارگی و یا ضرب خوردگی، از قبول مرسوله خودداری به عمل آورده و درخواست مرجوع شدن به فروشگاه را بنمایید ، درصورت عدم رعایت هریک از موارد بالا ، عواقب آن متوجه شخص خریدار می باشد!
شرایط مرجوعی:
فقط در صورتی که کالا باز نشده باشد امکان مرجوعی ظرف 3 روز از تاریخ تحویل مرسوله وجود دارد.
-نحوه تحویل گرفتن سفارش
– لازم به ذکر است که نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود به مامورین ارسال ، کارت شنایی معتبر ارائه دهید.
در هنگام تحویل بسته پستی از پلمپ و سالم بودن جعبه یا کارتن اطمینان حاصل کنید ، درصورت پارگی یا باز بودن جعبه از تحویل گرفتن آن خودداری کنید و درخواست کنید تا بسته به نیولت مرجوع شود . درغیر این صورت نیولت هیچگونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد.
– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
– سفارش شما با پست پیشتاز و طی ۴ تا ۷ روز کاری تحویل شما خواهد شد.
– هزینه ارسال سفارشات و بسته بندی از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه می شود.